Breadcrubs
باشگاه پاس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در پیامی شهادت جانسوز آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خدا آفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به شهادت رسید.

در همین راستا موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی پیامی را به شرح زیر منتشر کرد:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

 

آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت. آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشت. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس شهادت آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان را به محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی را برای آن شهیدان والامقام، صبر و شکیبایی برای خانواده های محترماشان، دوستان و همرزمانشان و همچنین توفیق ادامه ی راه این مجاهدین فی سبیل الله را برای همگان مسئلت می نماید.

بالا