Breadcrubs
تیم فوتبال پاس با 4 گل در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول نونهالان تهران به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نونهالان تهران در حالی با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید که تیم پاس پیش تر صعودش را به رقابت های لیگ برتر قطعی کرده بود اما در راستای ترویج فرهنگ بازی جوانمردانه و روح پهلوانی در ورزش، صالح شمس در دیدار مقابل ایرانمهر ترکیب اصلی خود را به میدان فرستاد.

در همین راستا دیدار دو تیم ایرانمهر و پاس در ورزشگاه باباخانی برگزار شد که شاگردان شمس موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر میزبان خود را مغلوب کنند.

صالح شمس با بیان اینکه عدالت و فوتبال پاک را با هیچ چیز عوض نمی کنیم درباره بازی مقابل ایرانمهر، گفت: در دقیقه 16 بازی، امیر ارسلان جلالی از پشت محوطه جریمه یک گل زیبا را به ثمر رساند تا نتیجه دیدار در نیمه نخست با همین تک گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم با صحبت هایی که شد شرایط بهتری داشتیم و امیر سام علیپور موفق به گرفتن پنالتی شد که آژوان اخشیج آن را تبدیل به گل کرد.

وی افزود: در ادامه فشار را حفظ کردیم و علی بهرامی روی پاس علیپور در موقعیت گل قرار گرفت و موفق شد آن را وارد دروازه ایرانمهر کند. علیپور با گلی که در دقیقه 79 به ثمر رساند ضمن تکمیل عملکرد خوبش  نتیجه بازی را 4 بر صفر به سود تیم پاس تغییر  داد و هر چند می توانستیم گل  های بیشتری نیز بزنیم اما در نهایت با همان 4 گل پیروز میدان شدیم.

تیم پاس تهران با 14 بازی، 11 برد، یک مساوی، 2 باخت و 34 امتیاز جایگاهش را در رده دوم  جدول حفظ کرد.

بالا