Breadcrubs
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با هنگ‌کنگ در ورزشگاه پاس تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، دومین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 18 امروز با حضور تمامی نفرات در ورزشگاه موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس برگزار شد.

🔹امیر قلعه‌نویی که به دلیل کسالت صبح امروز در ساختمان پک غایب بود پس از رفع این بیماری امروز در محل تمرین شرکت کرد.

🔹 امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران گفت: به شیربچه‌های تیم ملی که کار بزرگی انجام دادند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه عنوان کرد: از مسئولان محترم باشگاه پاس و بانک سپه نهایت تشکر را می‌کنم. جناب آقای پارسا و سایر دوستان امروز محبت کردند و این زمین را برای تمرین امروز و فردا در اختیار ما گذاشتند.

قلعه نویی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان کشور فکر جدیدی در خصوص تیم‌های سازنده قدیم کشور از جمله پاس، شاهین، برق شیراز، شاهین بوشهر، دارایی، تهران جوان، هما و ... کنند. این تیم‌ها بودند که بازیکن‌سازی می‌کردند و بازکن به تیم‌های ملی تحویل می‌دادند.

🔹حدود 50 تماشاگر با حضور روی سکوهای ورزشگاه دستگردی این تمرین را تماشا کردند.

🔹از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه پاس برخی مشغول تماشای این تمرین شدند.

🔹نفرات تدافعی تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌ها زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز این تیم در نیمه‌ای از زمین کارهای تاکتیکی را تحت نظر رحمان رضایی و آندارنیک تیموریان انجام داده و بازیکنان تهاجمی نیز زیر نظر سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه کارهای تهاجمی را پیگیری کردند.

🔹پس از این بخش تمرین ملی‌پوشان در دو گروه با کاورهای سبز و سفید تقسیم شدند. در گروه سفید نفراتی مثل احسان حاج‌صفی، مهدی ترابی، محمد دانشگر، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، آریا یوسفی، سعید عزت‌اللهی، مهدی تارمی، علی کریمی، رضا اسدی، کریم انصاری‌فرد به تمرین ارسال توپ از جناحین، عمق و ضربه‌زنی به سمت دروازه پرداختند. گروه دیگر که در این تمرین حمید مطهری، سعید الهویی و آندرانیک تیموریان نظارت جدی بر کار داشتند.

🔹در نیمه مقابل نیز بازیکنان در قالب دو گروه قرار گرفتند؛ بازیکنان با کاور سبز یعنی سعید سحرخیزان، محمدجواد حسین‌نژاد، احمد نوراللهی، سیدمجید حسینی، محمد قربانی، سردار آزمون، محمد محبی و امین حزباوی در مقابل مدافعان‌شان حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، روزبه چشمی به ضربه‌زنی به سمت دروازه پیام نیازمند مشغول شدند.

بالا