Breadcrubs
تیم فوتبال پاس در رقابت های لیگ دسته اول نونهالان تهران مقابل نام گستر به برتری 4 بر صفر رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نونهالان تهران در حالی به پایان رسید که تیم پاس تهران در ورزشگاه عبدالله وند مهمان تیم نام گستر بود و شاگردان صالح شمس در ادامه روند موفقیت های خود توانستند  با نتیجه 4 بر صفر از سد این تیم عبور کنند.

در همین راستا شمس سرمربی تیم نونهالان پاس با اشاره به اینکه بازی ما در زمین عبدالله وند برگزار شذ و این زمین از لحاظ اندازه جزو کوچکترین زمین های فوتبال تهران محسوب می شود، اظهار داشت: به خوبی می دانستیم بازی برای ما خیلی سخت خواهد شد به همین دلیل در طول هفته کاملا زمین تمرین رو کوچک کردیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی تصریح کرد: در ابتدا، بازی کمی گره خورد ولی با فشار های که آوردیم در نهایت در دقیقه ۴۲ امیر سام جنت علیپور یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم بازی برای ما راحت تر شروع شد و در همین راستا برای حفظ فشار روی تیم حریف، شایان رحمانی وارد زمین شد که این بازیکن نیز عملکرد خوبی داشت و خوشبختانه در دقیقه ۶۹ مجدد علیپور گلزنی کرد. در دقیقه 72 بازیکن تعویضی ما یعنی رحمانی گل سوم را وارد دروازه کرد و در دقیقه۸۶  هم، علیپور گل سوم خودش و گل چهارم تیم را به ثمر رساند تا برد شیرینی در پایان هفته دوازدهم داشته باشیم.

گفتنی است در این دیدار علیرضا غفاری از تیم پاس بهترین بازیکن میدان شد و محمدحسین عباسی، فرهاد عطایی منش، حمیدرضا ثابت و امیرحسین نظری نیز به عنوان داور قضاوت بازی را بر عهده داشتند.

تیم پاس تهران هم اکنون با 12 بازی، 9 برد، یک مساوی، 2 باخت و 28 امتیاز در جایگاه دوم رده بندی تیمی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نونهالان تهران قرار دارد.

بالا