Breadcrubs
تیم ملی جوجیتسو برزیلی bjj ایران در مسابقات کاپ اروپایی ترکیه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، مسابقات قهرمانی اروپا جوجیتسو برزیلی bjj به میزبانی ترکیه و با حضور 90 تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار و تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها رسید.

در همین راستا امیر همسایه رئیس جوجیتسو برزیلی bjj و مربی آکادمی باشگاه پاس با اشاره به کسب 17 مدال توسط نمایندگان ایران در رقابت های کاپ اروپایی، اظهار داشت: تیم ایران برای حضور در رقابت های کاپ اروپایی ترکیه با حمایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشت که خوشبختانه مجموعه تلاش های صورت گرفته در ابعاد مختلف به ثمر نشست و توانستیم در این پیکارها به موفقیت برسیم.

وی تصریح کرد: کسب 7 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز در رده های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مستر و رسیدن به عنوان نایب قهرمانی تیمی افتخاری بود که با یک کار گروهی به آن رسیدیم و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم برای ایران عزیز افتخار آفرینی کنیم.

رئیس جوجیتسو برزیلی bjj خاطرنشان کرد: من سال هاست در باشگاه پاس تهران کلاس دارم که بسیاری از ملی پوشان عنواندار کشورمان نیز در این مجموعه تمرینات خود را دنبال می کنند، ضمن اینکه حمیدرضا چاپاری و رامین جهانگیری از اعضای کادر فنی تیم ملی هم مربیان باشگاه پاس هستند و به همین منظور از مدیرعامل و مدیران موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بالا