Breadcrubs
تیم فوتبال نونهالان پاس در هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول نونهالان تهران از سد تیم آینده سازان حامی عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نونهالان تهران در حالی به پایان رسید که تیم پاس تهران در ورزشگاه مرغوبکار میزبان تیم آینده سازان حامی بود و شاگردان صالح شمس توانستند  با نتیجه  3 بر صفر از سد این تیم عبور کنند و به صدر جدول نزدیک شوند.

در همین راستا شمس درباره این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم حامی در جدول بالاتر از ما بود این دیدار اهمیت ویژه ای داشت، به همین دلیل آنالیز بسیار خوبی از تیم مقابل داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده بودیم.

وی تصریح کرد: دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، بنابراین تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کردیم و همین موضوع هم باعث شد از دقیقه 15 به بعد سوار بر بازی شویم و با موقعیت های فراوانی که بچه ها ایجاد کردند در نهایت 2 گل توسط امیرسام علیپور و یک گل نیز توسط علی بهرامی به ثمر رسید.

در این دیدار حسام زارع بهترین بازیکن زمین شد و تیم پاس پس  از این دیدار با 6 برد، یک مساوی، 2 شکست، تفاضل گل مثبت 16 و 19 امتیاز در جایگاه سوم رده بندی تیمی قرار گرفت.

محسن زارعی، علیرضا باران طلب، هادی خانزاده و علی صادقی تیم داوری دیدار تیم های پاس و آینده سازان حامی را تشکیل داده بودند.

بالا