Breadcrubs
تیم فوتبال پاس در رقابت های لیگ دسته یک نونهالان تهران مقابل پاس المپیک جوان به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نونهالان تهران در حالی به پایان رسید که تیم پاس تهران در ورزشگاه مرغوبکار میزبان پاس المپیک جوان بود و شاگردان صالح شمس در ادامه روند موفقیت های خود توانستند با نتیجه 3 بر صفر از سد این تیم عبور کنند.

در همین راستا شمس با بیان اینکه در نیمه اول نتوانستیم برنامه تاکتیکی خود را به درستی پیاده کنیم، اظهار داشت: آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم، نقاط ضعف و قوت آنها را می دانستیم و به همین دلیل و در بین دو نیمه به لحاظ روحی و روانی بچه ها را به شرایط ایده آل نزدیک کردیم که خوشبختانه در شروع نیمه دوم بازیکن تاثیر گذار ما یعنی حسام زارع با ارسال توپ از روی نقطه کرنر و ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر رساند.

وی تصریح کرد: در ادامه امیرسام علی پور که با 9 گل زده در حال حاضر آقای گل مسابقات است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برد و 2 گل دیگر را وارد دروازه حریف کرد تا با یک بازی کاملاً مالکانه در نیمه دوم، پیروز میدان شویم.

در این بازی که محمدمهدی نصرتی از تیم پاس عنوان بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد، بر اساس انتخاب کمیته داوران، محمدرضا نوری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. مهرشاد استیری و ماهان هاشمی وی را در امر قضاوت یاری کردند و محمود میرجهانگیری نیز داور چهارم بازی بود.

گفتنی است نتایج هفته پنجم لیگ دسته یک نونهالان تهران به شرح زیر است:

دوستی مهر2- طوفان سرخ یک
گلزنان: محمدامین صفایی و سید علیرضا عظیمی برای دوستی مهر/ محمد مرتضوی برای طوفان سرخ
بهترین بازیکن: محمدامین صفایی از دوستی مهر

آریا جوان یک- مهریاران 4
گلزنان: احسان افرادی(۲گل)، متین نامداری و امیر حسین‌زاده برای مهریاران

بهترین بازیکن: امیرمهدی رحیمی از مهریاران

انرژی پیشرو 3 - پارسیان 5
گلزنان: یاسان جعفری، حامد نعیمی و عمادرضا سالاروند برای انرژی پیشرو/ حسین محمدولی(۲گل)، محمدصادق کرمی، امیرعلی دارانی و آرتین شنیدی برای پارسیان
بهترین بازیکن: حسین محمدولی از پارسیان

توپان4- آینده سازان یک
گلزنان: امیرارسلان عدالت، شایان حسنی، امیر مهدی خانی و ایلیا داور پناه برای توپان/ پرهام نژاد تقی برای آینده سازان

بهترین بازیکن: شایان حسنی از توپان

ایرانمهر یک- حامی 4
گلزنان: محسن قاسمپور برای ایرانمهر/ امیرمحمد ترکی نژاد(۲گل) و رادوین رشیدی(۲گل) برای حامی بهترین بازیکن: رادوین رشیدی از حامی

احسان ری یک- توانا 4
گلزنان: مهدی رسول‌زاده برای احسان ری/ علیرضا سجادی، آرمین چهاردولی، علی اسکندری و امیرحسین صادقی برای توانا
بهترین بازیکن: علیرضا سجادی از توانا

نام گستر2- مقاومت کوثر4

بالا