Breadcrubs
تیم بانوان دفاع شخصی پاس تهران موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات اوراآسیا ۲۰۲۳ شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پاس، فرشته صالحی سرپرست تیم دفاع شخصی موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی پاس درخصوص مسابقات قهرمانی کشور انتخابی سال ۲۰۲۳ اوراآسیا که در ورزشگاه شهید همت برگزار شد، گفت: تیم پاس تهران با ۱۱ شرکت کننده به مربیگری خانم فاطمه رحیمی به این مسابقات اعزام شد که خوشبختانه موفقیت های مطلوبی نیز به دست آمد.

صالحی با بیان اینکه کسب سهمیه اعزام به مسابقات اورآاسیا ۲۰۲۳ توسط تیم پاس بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: مسابقات در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که نمایندگان پاس در رده های نونهالان و نوجوانان  عنوان نخست تیمی و در بخش بزرگسالان مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

سرپرست تیم دفاع شخصی پاس تهران با اشاره به اینکه در بخش انفرادی پیشکسوتان فرشته صالحی مقام نخست و سها گرجی به مقام دوم رسید، خاطرنشان کرد: در بخش نونهالان بارانا رحمانی مقام دوم، در بخش نوجوانان ماهتیسا عادلی مقام سوم و در بخش بزرگسالان مائده‌سادات موسوی مقام دوم و ثنا دلفانی مقام نخست مسابقات را کسب کردند. همچنین فاطمه رحیمی نیز به عنوان مربی نمونه این دوره از مسابقات انتخاب شد.

بالا