Breadcrubs
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین بازی خود در ورزشگاه پاس قوامین د ر مقابل سایپا قرار گرفت که این بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی موسسه پاس قوامین، با شروع لیگ بیستم و در اولین هفته قهرمان چهار دوره قبل لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین در مقابل تیم سایپا قرار گرفت که در پایان نود دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

فینالیست های آسیا در حالی در مقابل شاگردان جوان ابراهیم صادقی صف آرایی کردند که بیش از یک دهه بودکه  در زمین پاس قوامین فوتبال بازی نکرده بودند.اگرچه طبق امار پرسپولیس در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود اما درخشش اکبرمنادی دروازه سایپا و بداقبالی قرمز ها  و نداشتن مهاجم تراز اول مانع به ثمر رسیدن گل برای آنان شد.

در پایان بازی ابراهیم صادقی مربی جوان سایپا با رد ادعای گل محمدی در ارتباط با کیفیت زمین پاس قوامین تاکید کرد : این حق طبیعیه ماست که در ورزشگاه خانگی خودمان بازی کنیم امروز همه اینجا بودند و کیفیت زمین رو دیدند بنظر من کیفیت زمین هیچ چیزی از استادیوم آزادی کم ندارد و هر دو تا تیم توانستند بر روی زمین فوتبال بازی کنند.وی ضمن تمجید از کیفیت استادیوم و رختکن ورزشگاه پاس از مدیریت موسسه پاس قوامین بابت آماده سازی و نگه داشت زمین قدردانی و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بالا